|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 9 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
XYZ_
Rejestracja: 2020-07-08, 08:11 Posty: 6
|
Wyrzucanie z Handlu 2.0
Cześć wszystkim!
mam nadzieję jako zupełnie nowy użytkownik, że w dobrym miejscu piszę post :) Czy ktoś będzie w stanie pomóc/coś podpowiedzieć lub spotkał się z podobną sytuacją i może zna rozwiązanie…bardzo proszę o pomoc. Chodzi o losowe wyrzucanie użytkownika z aplikacji Handlu 2.0. Jest zainstalowana najnowsza wersja. W dzienniku zdarzeń odkładane są wtedy logi jak poniżej. Aplikacja była przeinstalowywana, przeinstalowaliśmy też bibliotekę .net z MS. Konsultowałam z technikiem nadającego dostępy do kont – niby wszystko też jest ok, do wszystkich zasobów niby użytkownik ma dostęp. Puszczałam ping i przez cały dzień też wyglądało ok, więc problem z dostępem do zasobów raczej odpada…
identyfikator zdarzenia - 1001 Nazwa aplikacji powodującej błąd: Amhm.exe, wersja: 20.20.1.0, sygnatura czasowa: 0x5e18548d Nazwa modułu powodującego błąd: clr.dll, wersja: 4.8.4150.0, sygnatura czasowa: 0x5e176ddd Kod wyjątku: 0xc0000005 Przesunięcie błędu: 0x004d4c2a Identyfikator procesu powodującego błąd: 0x2dd0 Godzina uruchomienia aplikacji powodującej błąd: 0x01d6221ac242d376 Ścieżka aplikacji powodującej błąd: \\adres\symfonia\Handel\Amhm.exe Ścieżka modułu powodującego błąd: C:\Windows\Microsoft.NET\Framework\v4.0.30319\clr.dll Identyfikator raportu: dbac9b7d-d3a5-451a-9883-14003873b83e Pełna nazwa pakietu powodującego błąd: Identyfikator aplikacji względem pakietu powodującego błąd:
identyfikator zdarzenia - 1005 System Windows nie może uzyskać dostępu do pliku z jednej z następujących przyczyn: problem z połączeniem sieciowym; problem z dyskiem, na którym jest przechowywany plik; problem ze sterownikami magazynu zainstalowanymi na tym komputerze; brak dysku. System Windows zamknął program Sage Symfonia 2.0 Handel z powodu tego błędu.
Program: Sage Symfonia 2.0 Handel Plik:
Wartość błędu jest wyświetlona w sekcji Dodatkowe dane. Akcja użytkownika 1. Otwórz plik ponownie. Ta sytuacja może być przejściowym problemem, który sam się rozwiąże po ponownym uruchomieniu programu. 2. Jeśli nadal nie można uzyskać dostępu do pliku i - jest w sieci, administrator sieci powinien sprawdzić, czy nie ma problemu z siecią i czy można skontaktować się z serwerem. - jest na dysku wymiennym, na przykład dyskietce lub dysku CD-ROM, sprawdź, czy cały dysk jest włożony do komputera. 3. Sprawdź i napraw system plików, uruchamiając program CHKDSK. Aby uruchomić program CHKDSK, kliknij przycisk Start, kliknij polecenie Uruchom, wpisz polecenie CMD, a następnie kliknij przycisk OK. W wierszu polecenia wpisz polecenie CHKDSK /F, a następnie naciśnij klawisz ENTER. 4. Jeżeli problem nie ustąpi, przywróć plik z kopii zapasowej. 5. Ustal, czy można otworzyć inne pliki na tym samym dysku. Jeśli nie, dysk może być uszkodzony. Jeśli jest to dysk twardy, skontaktuj się z administratorem komputera lub dostawcą sprzętu komputerowego, aby uzyskać dalszą pomoc.
Dodatkowe dane Wartość błędu: C0000034 Typ dysku: 0
identyfikator zdarzenia - 1000 Nazwa aplikacji powodującej błąd: Amhm.exe, wersja: 20.20.1.0, sygnatura czasowa: 0x5e18548d Nazwa modułu powodującego błąd: MSVCR110.dll, wersja: 11.0.51106.1, sygnatura czasowa: 0x5098858e Kod wyjątku: 0xc0000006 Przesunięcie błędu: 0x00014fd2 Identyfikator procesu powodującego błąd: 0x343c Godzina uruchomienia aplikacji powodującej błąd: 0x01d62210a9886bc0 Ścieżka aplikacji powodującej błąd: \\adres\symfonia\Handel\Amhm.exe Ścieżka modułu powodującego błąd: C:\Windows\SYSTEM32\MSVCR110.dll Identyfikator raportu: 6d136c5b-511b-4c9c-b4ba-325108cd5179 Pełna nazwa pakietu powodującego błąd: Identyfikator aplikacji względem pakietu powodującego błąd:
identyfikator zdarzenia - 1026 Aplikacja: Amhm.exe Wersja architektury: v4.0.30319 Opis: proces został przerwany z powodu nieobsłużonego wyjątku. Informacje o wyjątku: System.Runtime.InteropServices.SEHException w <Module>._WinMainCRTStartup()
|
2020-07-08, 09:13 |
|
|
Autor |
Wiadomość |
Mix-soft.pl
|
|
|
XYZ_
Rejestracja: 2020-07-08, 08:11 Posty: 6
|
Re: Wyrzucanie z Handlu 2.0
Żadnych pomysłów? :(
|
2020-07-15, 08:20 |
|
|
sayo
Rejestracja: 2009-10-06, 17:53 Posty: 64
|
Re: Wyrzucanie z Handlu 2.0
Podbijam temat - mam ten sam problem.
Handel w wersji 3-stanowiskowej. Na jednym wszystko działa, na dwóch pozostałych codziennie wyrzuca.
|
2020-10-05, 21:19 |
|
|
Zenek N
Rejestracja: 2010-11-25, 09:46 Posty: 448 Pomógł: 8
|
Re: Wyrzucanie z Handlu 2.0
Jakie wersje windows są zainstalowane ?
|
2020-10-06, 08:24 |
|
|
sayo
Rejestracja: 2009-10-06, 17:53 Posty: 64
|
Re: Wyrzucanie z Handlu 2.0
Ja mam 2020.3a - jeden komputer działa bez problemu, pozostałe dwa losowo wyrzuca.
|
2020-10-06, 23:33 |
|
|
rafal
Ekspert
Rejestracja: 2007-11-16, 15:08 Posty: 4002 Pomógł: 448
|
Re: Wyrzucanie z Handlu 2.0
Ścieżka aplikacji powodującej błąd: \\adres\symfonia\Handel\Amhm.exe
zmapuj udostępniony zasób z Symfonią pod wybraną literką np:. S:\ następnie zainstaluj stację roboczą używając tego dysku
|
2020-10-07, 10:43 |
|
|
sayo
Rejestracja: 2009-10-06, 17:53 Posty: 64
|
Re: Wyrzucanie z Handlu 2.0
rafal - u mnie zmapowane jest i mam dokładnie ten sam błąd
|
2020-10-07, 10:45 |
|
|
rafal
Ekspert
Rejestracja: 2007-11-16, 15:08 Posty: 4002 Pomógł: 448
|
Re: Wyrzucanie z Handlu 2.0
odpal Process Monitor https://docs.microsoft.com/en-us/sysint ... ds/procmoni zobacz co próbował robić przez wywaleniem się. dla procesów amhm.exe, dbmgr.exe
|
2020-10-07, 10:49 |
|
|
sayo
Rejestracja: 2009-10-06, 17:53 Posty: 64
|
Re: Wyrzucanie z Handlu 2.0
Rafal - właśnie to zrobiłem wczoraj. Ale okazało się, że nie mam hasła konta użytkownika, a na moim nie widzę co się działo ;)
Jutro sprawdzę i jak znajdę przyczynę to napiszę.
|
2020-10-07, 20:05 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 9 ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości |
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|
|