Witajcie :) Mam tym razem dla odmiany troszkę light-owe pytanie.
Tworzę skrypt importujący wyciąg bankowy do programu. W tym celu użytkownik będzie zmuszony podać nr konta księgowego banku na którym mają być księgowane pozycje oraz numer konta rozrachunkowego kontrahentów i pracowników - żeby program wiedział na jakie konta księgować te pozycje.
Natomiast dlatego, że konta raczej się nie zmieniają można byłoby zapisać gdzieś informację o tym jak domyślnie powinny być ustawione - wówczas użytkownik dostawałby zapytanie, na jakie konta księgować, ale byłyby one domyślnie już ustawione.
Mam więc pytanie gdzie najlepiej zapisać takie informacje biorąc pod uwagę, że to jest biuro rachunkowe czyli jest wiele firm a każda firma może mieć inny układ kont?
Wg mnie można to rozwiązać m.in. w taki oto sposób: 1. Wszystko trzymamy w 1 pliku (taka jednoplikowa baza danych dla wszystkich firm) - raczej mało przyjazny sposób... 2. Tworzymy dodatkową tabelę w bazie danych (czy to w ogóle możliwe mając uprawnienia użytkownika? - nie chcę nawet próbować) 3. dla każdej firmy oddzielny folder oraz plik .txt - to chyba jest najrozsądniejsze
A jakie jest wasze zdanie? Jak Wy byście to zrobili?
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników